دانشجویان دانشگاه پچ و علاقه به کنفرانس های علمی

علاقه زیاد به کنفرانس انجمن تحقیقات کارشناسی در دانشکده پزشکی و دانشکده داروسازی دانشگاه پچ مجارستان

دانشجویان دانشگاه پچ مجارستان و علاقه به کنفرانس های علمی

کنگره تحقیقاتی دانشگاه پچ مجارستان

کنگره تحقیقاتی دانشگاه پچ مجارستان

دانشگاه پچ مجارستان میزبان کنگره TDK

کنفرانس 2022 جامعه تحقیقاتی (TDK) دانشکده پزشکی و دانشکده داروسازی Pécs در تاریخ 9 تا 10 مارس با بیش از 160 ارائه دهنده در 19 بخش برگزار شد.

به گفته برگزارکنندگان، بیش از 140 سخنرانی توسط دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در موضوعات نظری، بالینی، دارویی و دندانپزشکی ارائه شد. این همایش برای دانش‌آموزان واحد پره مدیکال نیز آزاد بود:

کمیته ارزیابی سازمان نوآوران دانش نیز در این انجمن حضور داشت و با پروتکل “علمی که ما را مقید می‌کند” 12 مقاله ارائه شده را انتخاب کرد که در یک بخش خای جداگانه بررسی شد.

دانشگاه پچ مراسم tdk دانشجویان دانشگاه پچ در حال تحصیل در مجارستان

این مراسم از ظهر 18 اسفندماه با افتتاحیه در سالن کنفرانس شماره 190 دانشگاه آغاز شد. پس از این مراسم افتتاحیه ، ارائه دانشجویان در سالن های 1 تا 73 آغاز شد. هیئت داوران حرفه ای و افراد علاقه مند توانستند

در ساختمان قدیمی و جدید دانشکده پزشکی، ساختمان خیابان Rókus دانشکده داروسازی و اتاق Mokka ساختمان خیابان Dischka Győző کلینیک دندانپزشکی شرکت کنند.

هیئت داوران tdk و دانشگاه پچ و برگزیدگان تحصیل در مجارستان

مانند سال های گذشته، کار هیئت داوران با کمک مربیان دانشگاه های همکار که فعالانه در زمینه آموزش در جوامع دانشجویی مشارکت دارند، انجام شد. دانش آموزان شرکت کننده 10 دقیقه برای ارائه موضوع خود (با نمایش اسلاید تصویری یا پاورپوینت) مقاله خود را معرفی می کردند و سپس 5 دقیقه هر تیم برای گفتمان فرصت داشتند.

مشخص شد که محبوب ترین بخش ها مربوط به دانش آموزان واحد پره مدیکال است:

بسیاری از دانش آموزان توسط والدین خود همراه بودند و بسیاری از آنها از مرکز شهرستان نبودند. مجریان جوان در ارائه های باکیفیت نسبت به سن خود تخصص قابل توجهی از خود نشان دادند و ثابت کردند که کمیته ارزیابی در معرفی آنها درست عملکرده است.

دانشجویان دانشگاه پچ و علاقه به کنفرانس های علمی

برگزارکنندگان مایلند این روند را ادامه دهند و در آینده نیز دانش آموزان دبیرستانی را به عنوان شرکت کننده در مسابقات داخلی TDK داشته باشند.

صفحه خاورمیانه دانشگاه پچ

دفتر خاورمیانه دانشگاه پچ

اینستاگرام دفتر خاورمیانه دانشگاه پچ

زندگی نامه پروفسور مسلم بهادری (دفتر خاورمیانه دانشگاه پچ)

کالج مک دنیل نقد و بررسی در 2 دقیقه

دانشجویان دانشگاه پچ مجارستان و علاقه به کنفرانس های علمی

دانشجویان دانشگاه پچ مجارستان و علاقه به کنفرانس های علمی

توجه

دانشگاه پچ در مورد تحصیل در مجارستان توسط اساتید بین المللی توانست جایگاه های علمی بسیار را از ان خود کند برای مثل سال 2021 و2022 به عنوان برترین دانشگاه علمی پزشکی و نشان شجاعت اموزش را دریافت کرد. دانشگاه همواره در مسیر پیشرفت خود با الگو قرار دادن نوابغ علمی پیپر های مطالعاتی پزکشی در زمینه درمانی را منتشر کرده که امروز برای مثال در درمان سرطان های همچون کاپوشی سارکوما و یا کنسر های تیروئید تعریف کننده گایدلاین های بین المللی بوده لذا همین امر باعث شده که مقالات دانشگاه برترین و سایتیش های بالای دریافت کند

دانشگاه های مجارستان به ترتیب اعتبار مقالات علمی

دانشگاه پچ مجارستان

دانشگاه سملوایز مجارستان

دانشگاه سگد مجارستان

دانشگاه دبرسن مجارستان

البته الگوی این طبقه بندی در علم پزشکی است

توجه شود که در زمینه های متفاوت این الگو متغییر است

برای مثال در رشته داروسازی دانشگاه پچ سپس دانشگاه سملوایز و بعد دانشگاه دبرسن تعیین کننده اند

اما در زمینه مهندسی دانشگاه فنی بوداپست بسیار قدرتمند تر از دانشگاه پچ است

دانشگا پچ یک دانشگاه پزشکی معتبر است

همچنین در مرحله مطالعات شیمی درمانی دانشگاه سملوایز بسیار قوی تر عمل می کند اما در بیماری های قلب و عروق و چشم پزشکی و جراحی رتبه اول دانشگاه پچ مجارستان است

دفتر خاورمیانه دانشگاه پچ واحد تحصیلات مجارستان

دفتر خاورمیانه دانشگاه پچ واحد تحصیلات مجارستان